Ημερήσια Συνοπτική Ενημέρωση

Το Bookia, από τη Δευτέρα 6/1/2014, ενεργοποιεί την ημερήσια συνοπτική ενημέρωση για αλλαγές που γίνονται και αφορούν, ειδικά και χωριστά, την κάθε βιβλιοθήκη των μελών του.

Έτσι, όλα τα μέλη τού Bookia θα λαμβάνουν πλέον καθημερινώς ένα μήνυμα για τις αλλαγές που προέκυψαν την προηγούμενη ημέρα και τους αφορούν.

  • Ποιοι ακολουθούν τη Βιβλιοθήκη μου.
  • Βιβλία που επιθυμώ και πλέον κάποιος άλλος τα χαρίζει, τα ανταλλάσσει ή τα δανείζει.
  • Κληρώσεις βιβλίων που ξεκίνησαν και μπορώ να συμμετάσχω.
  • Νέα βιβλία από δημιουργούς που ακολουθώ, π.χ., νέο βιβλίο από ένα συγγραφέα που ακολουθώ.
  • Νέες κριτικές για βιβλία που έχω στη βιβλιοθήκη μου.
  • Ποιοι ακολουθούν δημιουργούς που ακολουθώ και εγώ.
  • Δραστηριότητα των φίλων μου, τι διαβάζουν, ποια βιβλία πρόσθεσαν στις βιβλιοθήκες τους, τα σχόλια που έκαναν κ.ά..
  • Νέες σχέσεις άλλων με βιβλία που έχω και εγώ στη βιβλιοθήκη μου.

Έτσι, διευκολύνεται η ενημέρωση των μελών τού Bookia και η δημιουργία νέων σχέσεων με βιβλία και με άλλα μέλη, βάσει κοινών ενδιαφερόντων.

Διευκολύνονται με πολύ πρακτικό τρόπο οι δημιουργοί (συγγραφείς, εικονογράφοι, επιμελητές κ.λπ.) και οι εκδότες στο να παρακολουθούν τα βιβλία τους, π.χ. πότε γράφονται σχόλια για αυτά, πότε μπαίνουν στις βιβλιοθήκες των μελών τού Bookia κ.λπ.

Το Bookia επεκτείνει συνεχώς τις πρακτικές διευκόλυνσης της ενημέρωσης των μελών του για τα βιβλία τους, τους δημιουργούς και τα συμβάντα που τους αφορούν. Η ημερήσια συνοπτική ενημέρωση πιστεύουμε ότι θα παίξει σημαντικό ρόλο σε αυτή την προσπάθεια.

Μία ενδεικτική ημερήσια συνοπτική ενημέρωση μπορείτε να δείτε σε αυτή τη σελίδα. Είναι ενδεικτική διότι κάθε μήνυμα είναι προσωποποιημένο και αφορά την κάθε Βιβλιοθήκη χωριστά διότι κάθε Βιβλιοθήκη έχει διαφορετικά βιβλία και ενδιαφέροντα.

Σχολιάστε

